Neden böyle bir başlık attım.
Hemen açıklayayım.
Olta balıkçılığım bilenlerin
Malümudur.
Geçen gün oltama
Köpekbalığı takıldı iyi mi?
Kıyıya zor çıkardım.
Ağzındaki iğneyi çıkararak
Körfezin serin sularına bıraktım.
Geçen haftalarda da
Çok sayıda Yunus, su samuru
Izledim.
Balık popülasyonunun artışı umut verici
Ama ben yinede denize kaçak
Bağlantılar olduğunu düşünüyorum.
Neden; kıyılarda olduğum için
Sahile vuran pisliklerden biliyorum.
Yıllardır benim bir düşüncem var
Ama sakalım yok
Her gün sahilleri kontrol edecek
Kıyı zabıtası fena olmaz.
Çünkü kıyıdan denizin düşmanı çok
İrili ufaklı bir çok işletmeden
Denize boca edilen giderler var
Madem bunca para harcanarak
Deniz temizleniyor
Temizliği korumak
temizlemekten daha zor.
Körfez yoksa deniz yoksa
Kocaelide yok
Şimdilik bu kadar.
Anasayfa
Yazarlar
H.İhsan SÖNMEZ
Yazı Detayı
Bu yazı 45 kez okundu.
KÖPEKBALIĞI
Neden böyle bir başlık attım.
Hemen açıklayayım.
Olta balıkçılığım bilenlerin
Malümudur.
Geçen gün oltama
Köpekbalığı takıldı iyi mi?
Kıyıya zor çıkardım.
Ağzındaki iğneyi çıkararak
Körfezin serin sularına bıraktım.
Geçen haftalarda da
Çok sayıda Yunus, su samuru
Izledim.
Balık popülasyonunun artışı umut verici
Ama ben yinede denize kaçak
Bağlantılar olduğunu düşünüyorum.
Neden; kıyılarda olduğum için
Sahile vuran pisliklerden biliyorum.
Yıllardır benim bir düşüncem var
Ama sakalım yok
Her gün sahilleri kontrol edecek
Kıyı zabıtası fena olmaz.
Çünkü kıyıdan denizin düşmanı çok
İrili ufaklı bir çok işletmeden
Denize boca edilen giderler var
Madem bunca para harcanarak
Deniz temizleniyor
Temizliği korumak
temizlemekten daha zor.
Körfez yoksa deniz yoksa
Kocaelide yok
Şimdilik bu kadar.
Ekleme
Tarihi: 23 Haziran 2026 -Salı
KÖPEKBALIĞI
Yazıya ifade bırak !
Bu yazıya hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

