yeni göclük

İçişleri Bakanı Çiftçi’den valilere talimat: Sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmalar hızlanacak!

Gündem 23.06.2026 - 10:25, Güncelleme: 23.06.2026 - 11:48 115 kez okundu.
 

İçişleri Bakanı Çiftçi’den valilere talimat: Sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmalar hızlanacak!

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında yürütülen çalışmaları değerlendirmek üzere valilerle video konferans toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda doğal yaşam alanlarının inşa süreci ve sahipsiz hayvanlara yönelik uygulamalar ele alındı
İçişleri Bakanı Çiftçi’den valilere talimat: Sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmalar hızlanacak! İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında yürütülen çalışmaları değerlendirmek üzere valilerle video konferans toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda doğal yaşam alanlarının inşa süreci ve sahipsiz hayvanlara yönelik uygulamalar ele alındı İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında Türkiye genelinde yürütülen çalışmaları değerlendirmek üzere valilerle Video Konferans Sistemi (VKS) üzerinden toplantı gerçekleştirdi. Toplantıda, illerde yapımı devam eden doğal yaşam alanları, sahipsiz hayvanların bu alanlara nakledilmesine ilişkin süreçler ve yürütülen çalışmaların son durumu ele alındı. DOĞAL YAŞAM ALANLARINDA SON DURUM DEĞERLENDİRİLDİ İçişleri Bakanlığı koordinesinde gerçekleştirilen toplantıda, sahipsiz hayvanların korunmasına yönelik çalışmalar masaya yatırıldı. Valilerden illerindeki uygulamalara ilişkin bilgi alan Bakan Çiftçi, doğal yaşam alanlarının inşa süreçlerinin hızlandırılması ve mevcut çalışmaların etkin şekilde sürdürülmesi konusunda değerlendirmelerde bulundu. SAHİPSİZ HAYVANLAR İÇİN YENİ DÖNEM Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında yürütülen çalışmalarla sahipsiz hayvanların daha güvenli ve sağlıklı koşullarda yaşamlarını sürdürebilmeleri hedefleniyor. Bakanlık, doğal yaşam alanlarının tamamlanmasının ardından sahipsiz hayvanların kontrollü şekilde bu alanlarda yaşamlarını sürdürmesine yönelik süreci yakından takip ediyor. “HEDEFİMİZ SAĞLIKLI VE GÜVENLİ BİR YAŞAM” Toplantının ardından sosyal medya hesabından açıklama yapan İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, şu ifadeleri kullandı: “Hedefimiz; sahipsiz hayvanları sokağın insafına terk etmeden, doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişim sıkıntısı yaşamayacakları, veteriner hekimlerimizin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmaktır.” ÇALIŞMALAR YAKINDAN TAKİP EDİLECEK Bakan Çiftçi, toplum huzuru ve şehir güvenliğinin yanı sıra tüm canlıların yaşam hakkının korunmasına yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti. İllerde yürütülen uygulamaların yakından takip edildiğini ifade eden Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu‘nun etkin şekilde uygulanması için koordinasyonun devam edeceğini vurguladı.
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında yürütülen çalışmaları değerlendirmek üzere valilerle video konferans toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda doğal yaşam alanlarının inşa süreci ve sahipsiz hayvanlara yönelik uygulamalar ele alındı

İçişleri Bakanı Çiftçi’den valilere talimat: Sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmalar hızlanacak!
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında yürütülen çalışmaları değerlendirmek üzere valilerle video konferans toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda doğal yaşam alanlarının inşa süreci ve sahipsiz hayvanlara yönelik uygulamalar ele alındı
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında Türkiye genelinde yürütülen çalışmaları değerlendirmek üzere valilerle Video Konferans Sistemi (VKS) üzerinden toplantı gerçekleştirdi.

Toplantıda, illerde yapımı devam eden doğal yaşam alanları, sahipsiz hayvanların bu alanlara nakledilmesine ilişkin süreçler ve yürütülen çalışmaların son durumu ele alındı.

DOĞAL YAŞAM ALANLARINDA SON DURUM DEĞERLENDİRİLDİ

İçişleri Bakanlığı koordinesinde gerçekleştirilen toplantıda, sahipsiz hayvanların korunmasına yönelik çalışmalar masaya yatırıldı. Valilerden illerindeki uygulamalara ilişkin bilgi alan Bakan Çiftçi, doğal yaşam alanlarının inşa süreçlerinin hızlandırılması ve mevcut çalışmaların etkin şekilde sürdürülmesi konusunda değerlendirmelerde bulundu.

SAHİPSİZ HAYVANLAR İÇİN YENİ DÖNEM

Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında yürütülen çalışmalarla sahipsiz hayvanların daha güvenli ve sağlıklı koşullarda yaşamlarını sürdürebilmeleri hedefleniyor. Bakanlık, doğal yaşam alanlarının tamamlanmasının ardından sahipsiz hayvanların kontrollü şekilde bu alanlarda yaşamlarını sürdürmesine yönelik süreci yakından takip ediyor.

“HEDEFİMİZ SAĞLIKLI VE GÜVENLİ BİR YAŞAM”

Toplantının ardından sosyal medya hesabından açıklama yapan İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, şu ifadeleri kullandı:

“Hedefimiz; sahipsiz hayvanları sokağın insafına terk etmeden, doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişim sıkıntısı yaşamayacakları, veteriner hekimlerimizin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmaktır.”

ÇALIŞMALAR YAKINDAN TAKİP EDİLECEK

Bakan Çiftçi, toplum huzuru ve şehir güvenliğinin yanı sıra tüm canlıların yaşam hakkının korunmasına yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti. İllerde yürütülen uygulamaların yakından takip edildiğini ifade eden Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu‘nun etkin şekilde uygulanması için koordinasyonun devam edeceğini vurguladı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve siteye yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.