Bağımlılıkla Mücadelede Kurumlar Güç Birliği Yaptı
Bağımlılıkla Mücadelede Kurumlar Güç Birliği Yaptı
Kocaeli'de madde bağımlılığının önlenmesi, bağımlı bireylerin topluma yeniden kazandırılması ve bağımlılıkla mücadele çalışmalarının daha etkin yürütülmesi amacıyla düzenlenen Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu 2026 Yılı 3. Toplantısı, Vali İlhami Aktaş başkanlığında gerçekleştirildi.
GENİŞ KATILIM SAĞLANDI
Valilik Akçakoca Toplantı Salonu'nda düzenlenen toplantıya Vali İlhami Aktaş'ın yanı sıra İZDES Heyeti Başkanı Vali-Mülkiye Başmüfettişi Kadir Çakır, vali yardımcıları, kaymakamlar, İl Emniyet Müdürü Faruk Karaduman, İl Jandarma Komutanı Jandarma Albay Murat Bozkurt, kamu kurumlarının yöneticileri ile sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.
YÜRÜTÜLEN ÇALIŞMALAR DEĞERLENDİRİLDİ
Toplantıda, 2026 yılı ikinci döneminde alınan kararlar doğrultusunda yürütülen çalışmalar değerlendirildi. Ayrıca 2023-2026 yılları arasında gerçekleştirilen faaliyetler ile 2026 yılının ilk altı ayında bağımlılıkla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar ele alındı.
Uyuşturucu ile mücadele, tütün kullanımının önlenmesi ve davranışsal bağımlılıklarla mücadele kapsamında hayata geçirilen projeler hakkında kurum temsilcileri tarafından sunumlar yapıldı.
YENİ TEDBİRLER MASAYA YATIRILDI
Toplantıda bağımlılıkla mücadelenin daha etkin sürdürülebilmesi için alınabilecek yeni tedbirler, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi ve yürütülecek çalışmalar konusunda görüş alışverişinde bulunuldu.
"ORTAK MÜCADELE BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR"
Toplantının sonunda değerlendirmelerde bulunan Vali İlhami Aktaş, bağımlılıkla mücadelede tüm kamu kurumları, yerel yönetimler ve sivil toplum kuruluşlarının iş birliği içerisinde hareket etmesinin büyük önem taşıdığını belirterek, çalışmalarda emeği bulunan tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür etti.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.



